Deze website gebruikt cookies. Cookies verbeteren de gebruikerservaring en helpen deze website beter te maken. Door de site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Meer lezen: Privacybeleid
melding sluiten
|
|
Log hier in met je bestaande gegevens.
Wachtwoord vergeten?
Log in met je account.

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de Health&Beauty Voordeelkaart? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 – 204 30 40 of per e-mail via info@healthandbeautyvoordeel.nl

Wat houdt de Health&Beauty Voordeelkaart in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen via de Health&Beauty Voordeelkaart krijg je kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen op het platform van de Health&Beauty Voordeelkaart.

Tot wanneer is mijn Health&Beauty Voordeelkaart geldig?
De Health&Beauty Voordeelkaart is geldig gedurende een jaar na activatie van het premium.

Kan alleen de bezitter van de Health&Beauty Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-vouchers die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Health&Beauty Voordeelkaart?
Je kunt in het totaal 8 kaarten per order bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code. Wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Health&Beauty Voordeelkaart. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 – 204 30 40 of per e-mail via info@healthandbeautyvoordeel.nl

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Health&Beauty Voordeelkaart.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
In de omschrijving van de aanbiedingen vind je een korte verzilverinstructie. Op de e-voucher zelf zijn uitgebreide verzilverinstructies terug te vinden. Volg deze instructies goed!  

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees er alles over in onze privacyverklaring.